Google zwrócił uwagę na spadek i przewidywał wzrost w drugim miejscu, ale przewidywał wzrost wyników ze względu na mniejsze budżety reklamowe wzrostem gospodarczym.
Dochód Alfabet, firma macierzystej Google, spadła o 13% rok do roku, do 16 miliardów dolarów netto, wynika z wtorkowego systemu.
Od kwietnia kwietnia do wzrostu liczby klientów na poziomie 69,7 dolarów, co oznacza wzrost o 13%.
Jest to najgorszy wzrost rok do roku od drugiego kwartału 2020 r., kiedy to reklamodawcy, w uzupełnieniu touroperatorzy, nagle zamknęli śluzy na początku pandemii.
„To dobry czas, aby wyostrzyć nasze priorytety” – odpowiedział Sundar Pichai, szef Alfabetu, podczas telekonferencji z chemikami. „Dla możliwości robienia przeanalizowania i uu, że pracujemy nad naszymi projektami”.
Zauważ, że przychody z reklam i działalności (przetwarzanie w nowym) pomyśle się do narodzin grupy, osiągając odpowiednio 40,7 mld USD i 6,3 mld USD.